Code | ZS-USZ-BMiR_II_NZ |
---|---|
Organizational unit | [ZS-USZ] University of Szczecin |
Form of studies | Part-time |
Level of education | Second cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 6 |
Duration | 4 semestry |
Recruitment committee address | admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://admissions.usz.edu.pl/pl/ |
Required document | |
Ask a question |
- Phase 1 (01.10.2023 00:00 – 01.10.2023 23:59)
UWAGA
Obecnie nie trwają zapisy za pośrednictwem strony: ukraina.irk.edu.pl.
Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Szczecińskim odbywa się elektronicznie wyłącznie przez system Elektronicznej Rejestracji Kandydatów: https://e-rekrutacja.usz.edu.pl/ w dniach 08.05 - 22.09.2023 r.
Zapraszamy!
“Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – mówi stare przysłowie. Wiedza i umiejętności z zakresu
kształtowania wizerunku to “branding” – czyli specjalistyczna technika kształtowania marki w świadomości wszystkich zainteresowanych.
Firmy działają tak od lat – miasta i regiony w Polsce dopiero od niedawna. Na naszym kierunku
wiemy jak przygotować, zrealizować, prowadzić działania promocyjne i wizerunkowe
miast i regionów. Studiując na naszym kierunku zyskasz specjalistyczną, pogłębioną wiedzę
oraz umiejętności poszukiwane na rynku pracy.
Nauczysz się:
- • zasad i mechanizmów funkcjonowania instytucji społecznych i gospodarczych, związanych z organizacją i zarządzaniem w zakresie budowania i pozycjonowania marek lokalnych i regionalnych lub kształtowania wizerunku oraz promocji miast i regionów,
• zaawansowanych narzędzi i form komunikacji miast i regionów z otoczeniem rynkowym,
w tym nowoczesnych metod wsparcia menadżerskiego wykorzystywanych w procesach brandingu jednostek terytorialnych,
• zasad prawidłowego planowania i realizowania przedsięwzięć i kampanii brandingowych,
wizerunkowych i promocyjnych oraz mechanizmy organizacji adekwatnego wsparcia finansowego i informacyjnego,
• uwarunkowań organizacyjnych, ekonomicznych, finansowych, prawnych i etycznych różnych rodzajów działalności zawodowej w sferze brandingu miast i regionów.
Przykładowe przedmioty:
Marketing strategiczny miast i regionów, decyzje menadżerskie w miastach i regionach, potencjał rozwojowy miast i regionów, fundraising i zarządzanie projektami miejskimi i regionalnymi, design i architektura marki miast i regionów, kreowanie wizerunku miast i regionów, promocja wydarzeń lokalnych i regionalnych, metody i techniki regionalnych badan społecznych.
KARIERA I PRACA
Nasi absolwenci znajdą zatrudnienie w:
• urzędach administracji państwowej i samorządowej,
• jednostkach wykonawczych, realizujących zadania planowania, kształtowania i wdrażania rozwiązań z zakresu promocji i brandingu,
• agencjach reklamowych,
• firmach komercyjnych współpracujących lub działających w zakresie promocji i brandingu,
• organizacjach pozarządowych, instytucjach otoczenia biznesu,
• strukturach Unii Europejskiej w zakresie kształtowania polityki brandingu i promocji miast i regionów.
Profil studiów: ogólnoakademicki
ECTS: 120
Specjalności:
- menadżer brandingu miast i regionów,
- menadżer wizerunku i promocji miast i regionów
Kryteria kwalifikacji:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia. Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.
Dodatkowe informacje:
Program nauczania na kierunku branding miast i regionów umożliwia zdobycie zarówno wiedzy, jak i umiejętności oraz kompetencji niezbędnych dla pełnienia kierowniczych stanowisk we wszystkich obszarach systemów komunikacji z otoczeniem miast i regionów, zwłaszcza w zakresie tworzenia zróżnicowanych, użytecznych strategii komunikacyjnych nowoczesnego miasta i regionu, z wykorzystaniem nowych kanałów komunikacji. Studia na kierunku branding miast i regionów to nie tylko źródło pozyskania fachowej (specjalistycznej) wiedzy, ale również sposób na jej praktyczne wykorzystanie czyli, innymi słowy, inteligentne uczenie się.