• log in
  • create an account

Recruitment for 1st degree studies for the academic year 2023/2024

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

[ZS-USZ] Management instytucji publicznych i public relations

Details
Code ZS-USZ-MIPiPR
Organizational unit [ZS-USZ] University of Szczecin
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 18
Duration 6 semestrów
Recruitment committee address admissions@usz.edu.pl
WWW address https://admissions.usz.edu.pl/pl
Required document
  • Maturity or equivalent document
  Ask a question
There is currently no active phase.

Upcoming phases in this registration:
  • Phase 1 (01.10.2023 00:00 – 01.10.2023 23:59)

UWAGA

 

Obecnie nie trwają zapisy za pośrednictwem strony: ukraina.irk.edu.pl.

 

Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Szczecińskim odbywa się elektronicznie wyłącznie przez system Elektronicznej Rejestracji Kandydatów: https://e-rekrutacja.usz.edu.pl/ w dniach 08.05 - 22.09.2023 r.

 


Zapraszamy!

 

 

Program studiów obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, jaką zyskuje nasz absolwent, znacząco zwiększa szanse na nowoczesnym rynku pracy.

UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

Nauczysz się:
• skutecznego kreowania wizerunku osób i instytucji,
• tworzenia pozytywnego przekazu o sobie,
• zasad współpracy z mediami,
• jak przygotować materiały dziennikarskie i reklamowe,
• podstawowych metod w zarządzaniu personalnym i instytucjonalnym,
• jak sprawnie pokierować urzędami,
• wystąpień publicznych,
• interpretowania mowy ciała.

Przykładowe przedmioty:
Internet PR, Rzecznik prasowy, Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, Branding i kreowanie produktu Zarządzanie wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych, Polityka publiczna, Współpraca międzynarodowa, Metodologia badań społecznych, Tworzenie materiałów reklamowych, Pisanie kreatywne

 

KARIERA I PRACA

Nasi absolwenci pracują jako:
• specjaliści w agencjach PR,
• doradcy wizerunkowi,
• konsultanci ds. wystąpień publicznych,
• specjaliści w mediach i instytucjach kultury,
• rzecznicy prasowi,
• urzędnicy gmin, miast i urzędów wojewódzkich,
• pracownicy firm poszukujących ludzi kreatywnych,
• pracownicy organizacji pozarządowych i politycznych, osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.

Profil studiów: ogólnoakademicki

ECTS: 180

 

Specjalności:

  • doradztwo wizerunkowe i public relations;
  • funkcjonariusz publiczny.

 

Kryteria kwalifikacji - grupa I:

  • język obcy nowożytny: dowolny

 

Kryteria kwalifikacji - grupa II:

  • język polski

 

Kryteria kwalifikacji - grupa III:

  • przedmiot dowolny

 

Dodatkowe informacje:

Zajęcia dla studentów prowadzą osoby związane z mediami i PR oraz wykładowcy, którzy mają duże doświadczenie częstych występów w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Istotnym walorem kierunku jest współpraca wydziału z różnymi mediami, dzięki której znanych dziennikarzy można spotkać na naszych salach wykładowych. Więcej informacji na stronie nowypr.whus.pl