Code | ZS-USZ-KiPB |
---|---|
Organizational unit | [ZS-USZ] University of Szczecin |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 24 |
Duration | 6 semestrów |
Recruitment committee address | admissions@usz.edu.pl |
WWW address | https://admissions.usz.edu.pl/pl |
Required document | |
Ask a question |
- Phase 1 (01.10.2023 00:00 – 01.10.2023 23:59)
UWAGA
Obecnie nie trwają zapisy za pośrednictwem strony: ukraina.irk.edu.pl.
Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Szczecińskim odbywa się elektronicznie wyłącznie przez system Elektronicznej Rejestracji Kandydatów: https://e-rekrutacja.usz.edu.pl/ w dniach 08.05 - 22.09.2023 r.
Zapraszamy!
Komunikacja i psychologia w biznesie to kierunek studiów łączący aspekty psychologiczne funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową, w tym szczególnie biznesową. Studia przygotowują do zrozumienia m.in. zachowań człowieka w pracy i relacjach biznesowych, motywów jego postępowania, kształtowania relacji międzyludzkich, roli emocji w podejmowania decyzji, a następnie wykorzystywania tej wiedzy w usprawnianiu działania podmiotów biznesowych (oraz innych organizacji), wpływania na postawy pracowników, kształtowania klimatu i kultury organizacyjnej czy doskonalenia komunikacji i działań marketingowych
UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW
Nauczysz się:
- identyfikacji przesłanek i mechanizmów zachowań ludzkich (pracowników, konsumentów, klientów),
- warunków i sposobów efektywnej komunikacji,
- metod i technik negocjacji i mediacji w biznesie,
- stosowania technik kreatywnego myślenia oraz wywierania wpływu społecznego,
- rozumienia, oceny i metod pomiaru procesów poznawczych oraz emocjonalno-motywacyjnych człowieka.
Przykładowe przedmioty:
psychologia społeczna, psychologia konsumenta, psychologia emocji i motywacji, metody analizy kompetencyjnej, metody analiz statystycznych w naukach społecznych, podstawy badan marketingowych, metody wspomagania decyzji, analiza danych rynkowych, badania terenowe w biznesie, neuronauka poznawcza, media społecznościowe w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi
KARIERA I PRACA
Nasi absolwenci znajdą zatrudnienie jako:
- specjaliści ds. rekrutacji oraz obszarów HR (zarządzania zasobami ludzkimi),
- menedżerowie i specjaliści sprzedaży,
- specjaliści ds. komunikacji i marketingu,
- trenerzy biznesu.
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
ECTS: 180
Specjalności:
Program kierunku ma charakter modułowy, student wybiera trzy z czterech modułów:
- zachowania konsumenckie,
- psychologia sprzedaży,
- psychologia w zarządzaniu personelem,
- zachowania pracowników w zespole.
Moduł dedykowany zachowaniom konsumenckim kształtuje umiejętności tworzenia efektywnego przekazu marketingowego. Uwzględnia osiągnięcia psychologii konsumenta, metody badania i analizy zachowań konsumentów oraz tworzenia treści marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań, w tym neuromarketingu.
Moduł ukierunkowany na psychologię sprzedaży koncentruje się na rozwoju kompetencji sprzedaży i bezpośredniej relacji z klientem, dlatego studenci obok poznania strategii, technik i kanałów sprzedaży będą też poszerzali wiedzę dotyczącą psychologii relacji oraz technik perswazji.
Psychologiczne wsparcie procesów zarządzania personelem w obszarze rekrutacji, analizy i modelowania kompetencji oraz prowadzenia szkoleń są obszarami zainteresowań modułu poświęconemu psychologii w zarządzaniu personelem.
Rozwijanie umiejętności koordynowania i wspierania zespołów pracowników przez zgłębianie problematyki psychologii emocji, motywacji oraz przywództwa a także komunikacji interpersonalnej są tematem modułu dedykowanego zachowaniom pracowników w zespole.
Kryteria kwalifikacji - grupa I:
- geografia
- historia
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
Kryteria kwalifikacji - grupa II:
- informatyka
- język obcy nowożytny: dowolny
Kryteria kwalifikacji - grupa III:
- biologia
- chemia
- fizyka i astronomia / fizyka
- język polski
Dodatkowe informacje:
Studenci będą korzystali z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarzadzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze. Mają też możliwość uczestnictwa w kołach naukowych, seminariach naukowych oraz badaniach realizowanych przez pracowników.