Code | ZS-WSB-MiS-N |
---|---|
Organizational unit | [ZS-WSB] Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu Filia w Szczecinie |
Field of studies | Social Communication and Media Studies, marketing i logistyka, media społecznościowe w zarządzaniu, zarządzanie kulturą i mediami, zarządzanie mediami i reklamą |
Form of studies | Part-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | practical |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 6 semestrów |
Recruitment committee address | study@wsb.szczecin.pl |
WWW address | https://www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 |
Required document |
There is currently no active phase.
Past phases in this registration:
- Phase 1 (05.05.2022 00:00 – 30.09.2022 23:59)
Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż w WSB w Szczecinie?
- Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań quest speakerów, webinarów, czy bezpłatnych szkoleń.
- Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych - programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
- Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami zajmującymi się na codzień obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem, opartej na nowych technologiach.
- Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
- Nauczysz się technik sprzedaży osobistej i internetowej.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać profesonalne narzędzia komunikacji marketingowej w swojej pracy.
- Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.
- Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.
Specjalności na kierunku:
- Content marketing - tworzenie treści marketingowych
- E-handel i sprzedaż w nowych mediach
- E-marketing
- E-marketing (online)
- Strategie i techniki sprzedaży
- Zarządzanie marką
- Zarządzanie sprzedażą (online)