• log in
  • create an account

Recruitment for 1st degree studies

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

[ZS-USZ] Management instytucji publicznych i public relations

Details
Code ZS-USZ-MIPiPR
Organizational unit [ZS-USZ] University of Szczecin
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 18
Duration 6 SEMESTRÓW
Recruitment committee address rekrutacja@usz.edu.pl
WWW address https://kandydaci.usz.edu.pl/
Required document
  • Maturity or equivalent document
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (01.10.2022 00:00 – 01.10.2022 23:59)

UWAGA

 

Obecnie nie trwają zapisy za pośrednictwem strony: ukraina.irk.edu.pl.

 

Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Szczecińskim odbywa się elektronicznie wyłącznie przez system Elektronicznej Rejestracji Kandydatów: https://e-rekrutacja.usz.edu.pl/ w dniach 06.06 - 22.09.2022 r.


Zapraszamy!

Program studiów obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, jaką zyskuje nasz absolwent, znacząco zwiększa szanse na nowoczesnym rynku pracy.

UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

Nauczysz się:
• skutecznego kreowania wizerunku osób i instytucji,
• tworzenia pozytywnego przekazu o sobie,
• zasad współpracy z mediami,
• jak przygotować materiały dziennikarskie i reklamowe,
• podstawowych metod w zarządzaniu personalnym i instytucjonalnym,
• jak sprawnie pokierować urzędami,
• wystąpień publicznych,
• interpretowania mowy ciała.

Przykładowe przedmioty:
Internet PR, Rzecznik prasowy, Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, Branding i kreowanie produktu Zarządzanie wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych, Polityka publiczna, Współpraca międzynarodowa, Metodologia badań społecznych, Tworzenie materiałów reklamowych, Pisanie kreatywne

 

KARIERA I PRACA

Nasi absolwenci pracują jako:
• specjaliści w agencjach PR,
• doradcy wizerunkowi,
• konsultanci ds. wystąpień publicznych,
• specjaliści w mediach i instytucjach kultury,
• rzecznicy prasowi,
• urzędnicy gmin, miast i urzędów wojewódzkich,
• pracownicy firm poszukujących ludzi kreatywnych,
• pracownicy organizacji pozarządowych i politycznych, osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.

Profil studiów: ogólnoakademicki

ECTS: 180

 

Specjalności:

  • doradztwo wizerunkowe i public relations;
  • funkcjonariusz publiczny.

 

Kryteria kwalifikacji - grupa I:

  • język obcy nowożytny: dowolny

 

Kryteria kwalifikacji - grupa II:

  • język polski

 

Kryteria kwalifikacji - grupa III:

  • przedmiot dowolny

 

Dodatkowe informacje:

Zajęcia dla studentów prowadzą osoby związane z mediami i PR oraz wykładowcy, którzy mają duże doświadczenie częstych występów w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Istotnym walorem kierunku jest współpraca wydziału z różnymi mediami, dzięki której znanych dziennikarzy można spotkać na naszych salach wykładowych. Więcej informacji na stronie nowypr.whus.pl