Code | SK-US-W1-S1KC20 |
---|---|
Organizational unit | [SK-US] University of Silesia in Katowice |
Field of studies | Digital communication |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | academic |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 3 years (6 semesters) |
- Phase 1 (01.06.2022 23:55 – 01.06.2022 23:56)
УВАГА: На цьому напрямку зарахування здійснюється ТІЛЬКИ через систему Інтернет-реєстрації кандидатів: https://irk.us.edu.pl
UWAGA: Na tym kierunku zapisy odbywają się TYLKO przez system Internetowej Rejestracji Kandydatów: https://irk.us.edu.pl
IMPORTANT: Recruitment for this field of study is carried out in the external enrollment system of the University of Silesia at: https://irk.us.edu.pl |
|
Сілезький університет в Катовіцах |
|
веб-сторінка |
|
онлайн реєстрація |
|
інформація для іноземців |
|
освітня пропозиція в Сілезькому університеті в Катовіцах |
|
ініціативи для України в Сілезькому університеті в Катовіцах |
|
контактні дані |
Бюро Рекрутації Іноземців вул. Bankowa 12, кб. 3.8, 40-007 Катовіце відкритий: понеділок-п'ятниця, години 8.00–15.00 тел. 32 359 22 72, 32 359 22 73 ел. адрес: admission@us.edu.pl
Biuro Rekrutacji Cudzoziemców ul. Bankowa 12, pok. 3.8, 40-007 Katowice • czynne: poniedziałek–piątek, godz. 8.00–15.00 • tel. 32 359 22 72, 32 359 22 73 • e-mail: admission@us.edu.pl |
Charakterystyka kierunku:
Kierunek komunikacja cyfrowa jest odpowiedzią na bardzo szybko zmieniające się realia współczesnego świata. Studenci w trakcie studiów zdobywają wiedzę i umiejętności z puli modułów komunikacyjnych, ogólnorozwojowych i cyfrowych. Program dwóch pierwszych obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. teorii komunikacji, humanistyki cyfrowej, języka w zachowaniach społecznych, zróżnicowania przestrzeni komunikacyjnej, autoprezentacji i budowania wizerunku, retoryki, argumentacji, perswazji, podstaw wiedzy o nowych mediach i cybersztuce, wiedzy o kulturze, fundraisingu i pozyskiwania funduszy, błędów i barier w komunikacji. Blok cyfrowy zawiera treści dotyczące programowania, analizy danych, podstaw informatyki, podstaw grafiki komputerowej i projektowania graficznego, neuronauki czy projektowania treści audiowizualnych.
W czasie zajęć wykorzystane zostaną platformy e-learningowe oraz inne rozwiązania technologiczne, które pozwolą studentom zapoznać się z nowoczesnymi i globalnymi standardami w dziedzinie IT.
Perspektywy zawodowe (sylwetka absolwenta):
Absolwenci kierunku będą wyposażeni w interdyscyplinarną wiedzę z obszaru nauk humanistycznych, społecznych, ścisłych i technicznych. Moduły kształcenia realizowane w trakcie studiów dostosowane są do potrzeb otoczenia społeczno-gospodarczego, dadzą absolwentom kierunku możliwość zdobycia pracy w podmiotach, należących do różnych sektorów (takich jak agencje PR, media, firmy sektora kreatywnego, sektor IT, instytucje kultury i inne).
Absolwenci kierunku mogą podejmować prace m.in. jako:
- specjaliści w zakresie kontaktów z interesariuszami
- specjaliści w zakresie komunikacji wewnętrznej
- specjaliści service / help desków
- specjaliści UEX (user experience)
- specjaliści w zakresie zarządzania wiedzą
- specjaliści w zespołach projektowych
- copywriterzy
- brokerzy informacji
- specjaliści ds. marketingu internetowego
- specjaliści ds. social media
- webmasterzy
Absolwenci będą mieć także możliwość do kontynuowania nauki na studiach II stopnia na kierunkach, związanych z informatyką, projektowaniem gier, zarządzaniem, komunikacją, nowymi mediami i innych.